Frost
inaktiv
:: ::
|
Post by Frost on Jun 5, 2012 14:17:59 GMT 1
Frost var udtryksløs, men kan brød dig under ingen omstændigheder om at blive sammenlignet med Night. De 2 havde intet til fælles. Ud over et ønske om at komme af med den anden. Han skævede til Adrian. "Det er en snak du burde tage med din blodsfar." Skar han ham af. Men efter at have tænkt over det et par sekunder, kunne han godt give Adrian et svar, selv om han ikke var meget for det. "Du burde tage de samtaler med ham...." han så ikke glad ud for at svare. "Det handler ikke om at kunne li og ikke kunne li... Det handler om hvad for verden vi skal leve i og hvilken rolle vi hver Især skal påtage os. Night og jeg ser ikke ens på særlig mange emner; THP og loyalitetslisten er kun to nyrere eksempler. Oven i det tilføjer du menneskene som en form for selvstændig race.... Som vi også står splittet omkring. Og med en historie der ikke rummer andet end mistillid, er det svært at finde et fælles ståsted."
For første gang sendte han et hårdt nok til Adrian. "Jeg er ikke din tourguide. Jeg har vigtige ting at foretage mig."
|
|
Adrian Lounq
halvblodsvampyr
:: FOTOGRAF :: Freelance
|
Post by Adrian Lounq on Jun 5, 2012 14:32:56 GMT 1
Adrian trak på skuldrene til Frost ord. ”Måske, men jeg kunne nu godt tænke mig at høre tingene fra begge sider. Jeg er trodsalt selv halvblod, jeg burde vel vide, hvad alle tænker, hvis jeg skal forestille at træffe en beslutning om min loyalitet, ik?” det var jo to meget forskellige sider, så de ville utvivlsomt kun sige negative ting om den anden og ikke noget positivt. Han krympede sig kort over det hårde tonefald og havde nær tabt kraniet, men så varede det heller ikke længe, inden han provokerende bemærkede: ”Hvis du har så travlt, hvad laver du så hernede?” Der var da ingen grund til at blive så sur over det. ”Desuden var det bare en ide, jeg kan godt lide at snakke med dig, så jeg tænkte bare, at det kunne være hyggeligt.” Nu tvivlede han en anelse. Frost brød sig vist ikke voldsomt meget om ham, han bar sikkert bare over med Adrian, fordi vagten havde set dem. Hvis Adrian kom til skade nu, ville Frost få skylden, også ville der helt sikkert blive krig. Matthew ville flippe skråt. Adrian vendte blikket tilbage mod kraniet med et suk og overlod dem ellers til larmende stilhed. Larmende og akavet vel at mærke. "Sorry."
|
|
Frost
inaktiv
|
Post by Frost on Jun 6, 2012 2:22:36 GMT 1
Frost ignorerede halvt Adrian. "Og du mener ikke at andre som dig fortjener din loyalitet? Adrian kunne sige hvad kan ville, men han havde allerede valgt side. Han boede hos Night som hans blodsøn og Frost turde godt væde på at drengen aldrig var gået i forbøn for en halvblods. Han var klar over at han til dels provokerede, men Nights blodsøn? Det ville være en skam at lade muligheden passere.
Frost blev for et øjeblik helt stram at se på. Der var ingen der snakkede sådan til ham. Alle gav ham den respekt han fortjente. Han lod det dog passere. Han været hævet over sådan en opførelse. "Det er okay." Sukkede han. Han var stille et stykke tid og tog sig ikke af Adrian. "Jeg har nogle tomme pladser i min kalender de næste par dage... Hvis du vælger at være der hvor jeg er, skal du være velkommen." Svarede kan nøgternt.
|
|
Adrian Lounq
halvblodsvampyr
|
Post by Adrian Lounq on Jun 6, 2012 9:13:48 GMT 1
”Du hører vist kun, hvad du selv vil høre,” bemærkede Adrian tørt. Hvordan havde Frost fået spundet oprigtig interesse til fordømmelse? Ledere var og blev underlige. Han bemærkede godt, den lidt stramme reaktion på hans provokation, men Frost lod til ellers at ignorere det. Nu var det jo ikke fordi, Adrian aldrig havde set en leder før, så Frost var ikke så speciel i øjeblikket, og selv Matthew fik jo kun respekt, når Adrian følte, det var nødvendigt. Adrian lyste dog op igen ved Frosts næste ord. Yes, han gav efter! Han sprang ind foran manden for at bremse ham og nedstirre ham. ”Virkelig? Ingen tricks eller noget? Hvis jeg er, hvor du er, kan vi hænge ud?” Spurgte han kritisk uden at flytte sig, før han havde fået et svar.
|
|
Frost
inaktiv
|
Post by Frost on Jun 8, 2012 16:07:16 GMT 1
Frost ignorerede ham og undlod at gå ned på det lave niveau. Spørgsmålet var også om Adrian ikke snart ville miste interessen og forsvinde igen. Og ellers tog han sig ikke af Adrian. Der var ingen numre som Nemo ikke allerede havde forsøgt på ham. Men det forhindrede ham ikke i at se lidt mere sammenbidt ud, da Adrian blokerede hans vej. "Ja." Svarede han afvisende. Han så ingen grund til at være alt for imødekommende, da Adrian sikkert ville ha skiftet mening i morgen. "Hvis du er, hvor jeg er." Sagde han mere venligt. Gad vide om drengen manglede opmærksomhed hjemme?
|
|
Adrian Lounq
halvblodsvampyr
|
Post by Adrian Lounq on Jun 8, 2012 17:56:51 GMT 1
Adrian smilede tilfreds. ”Godt, så finder jeg dig igen i morgen,” svarede han selvsikkert, selvom Frost nok ikke var den letteste i verden at finde. Han rykkede til side, så manden kunne forsætte videre, imens smilet voksede en tand ved den sammenbidte maske på den ældres ansigt. ”Irriterer jeg dig?” Spurgte han roligt. Han var vant til at irritere sine omgivelser, så at Frost var enig med omgivelserne var næppe overraskende. ”Du må hellere vende dig til det, for du hænger på mig fra nu af.”
|
|
Frost
inaktiv
|
Post by Frost on Jun 8, 2012 20:41:46 GMT 1
Frost så på Adrian med et blik der var køligere end normalt."Du skal være velkommen." sagde han blidere. Han var heller ikke ude på at skræmme drengen væk. Han var bare ikke sikker på hvad han skulle synes om det nye bekendtskab. Han gik værdigt forbi Adrian, men sikrede sig at han stadig kunne gå ved siden af ham. "Hvorfor spørg du om sådan noget?" spurgte han og indgik derved at give et svar. Han smilede til Adrian. "Er det da noget du håber på?... ...Hvor længe skal jeg være beæret ved dit selskab?"
|
|
Adrian Lounq
halvblodsvampyr
|
Post by Adrian Lounq on Jun 8, 2012 20:53:23 GMT 1
Det kølige blik og samtidig blide tonefald forvirrede Adrian en anelse, så han valgte at lade det glide og tale om resten i stedet. ”Tja, noget er jeg jo nødt til at spørge om, ik? Du taler ikke så meget, gør du vel? Og jeg vil gerne holde samtalen kørende,” drillede han i et drenget smil. På trods af Frost kølige opførsel, morede han sig nu stadigvæk glimrende. Kølig opførsel var jo ikke noget nyt. ”Jeg håber ikke på det, jeg regner med det,” rettede han med et blink og en løftet pegefinger. ”Så længe jeg ikke pludselig bliver hentet, kan jeg bruge lang tid her. Måske endda flyve med dig hjem på flyveren, men far har nok sendt nogen for at slæbe mig hjem, inden vi når så langt,” tanken fik ham til at sukke opgivende. Den næste vagt der kom anstigende var nok for stærk til, at han kunne stikke af. ”Nå, men tilbage til mit spørgsmål: Irriterer jeg dig?”
|
|
Frost
inaktiv
|
Post by Frost on Jun 9, 2012 9:11:55 GMT 1
Frost ignorerede fortsat stadig halvvejs Adrian. Hans blik var foran dem og på væggene. Men han lyttede med større interesse. "Og det klarer du også glimrende." forsikrede han med et lille smil. Adrian mindede om Nemo, i en lidt mere voksen udgave. Men kun lidt. Ham kiggede overfladisk på Adrian og hans løftede finger. "Så det gør du. Det er ellers ikke det bedste at regne med... Du er måske en af staklerne uden en vellidt personlighed og en fuldstændig mangel på humor til at opveje skavanken?" spurgte Han blidt og med et lille smil i mundvigene.
Frost så dog på ham igen og denne gang så han faktisk en anelse overrasket ud. En ting var at han skulle trækkes med Adrian når han havde en sjælden pause fra de vigtige forhandlinger, det kunne han lige overkomme fordi der ville være så tilfældige og forhåbentlig korte. Men at flyve sammen? Det var helt udelukket. Han var ikke interesseret i at alt for mange skulle se dem sammen. "Lad os nu se.... Som du selv siger vil hr Night nok sørge for at du kommer hurtigt hjem.... Det er da utroligt som du vender tilbage det emne. Hvorfor betyder det så meget?"
|
|
Adrian Lounq
halvblodsvampyr
|
Post by Adrian Lounq on Jun 9, 2012 10:11:53 GMT 1
Adrian måtte igen undre sig over, hvordan Frost kunne sige noget så fornærmende, men så smile på den måde og bruge et rart tonefald. ”Faktisk tror jeg, min personlighed er ret vellidt … jeg er sluppet afsted med forbløffende mange ting trodsalt, og jeg har masser af humor, du har bare ikke selv nogen,” gav han igen og efterlignede Frosts smil og blide tonefald til perfektion. Det her var ekstremt underholdende! ”Smiler du kun, når du fornærmer folk?” Okay, Frost og Matthew var ikke helt ens, Frost viste en tand flere følelser, selvom Adrian ikke var sikker på, om de følelser der blev vist var ægte. ”Og jeg vil vide det, fordi du ikke vil svare.” Smilet blev mere kækt, imens han gav snurrede kraniet rundt mellem hænderne. ”Når folk ikke vil svare, er det ofte, fordi de ikke vil lyve. Det betyder, at du enten ikke vil såre mine følelser ved at sige, jeg irriterer dig, eller også er du simpelthen bare for høflig til at lyve?”
|
|
Frost
inaktiv
|
Post by Frost on Jun 11, 2012 19:20:53 GMT 1
Frost fortsatte med at have det mindre underfundige smil i mundvigene. Også da Adrian gav igen og han rynkede øjenbrynene og halvvejs betragtede drengen med smalle øjne. Det var lige godt... Nu begyndte Adrian at parodiere ham. "Måske ikke...." gav han Adrian ret. Det var ikke hans humor der gjorde ham populær.
Hans smil forsvandt og det udtryksløse dukkeansigt kom tilbage. "Jeg smiler når jeg morer mig. Det var ikke en fornærmelse, det var en kæk kommentar... Du må godt bruge den, hvis det er." Det var sidste gang han forsøgte at være morsom.
Han var stille meget kort. "Så vent og jeg skal give dig et svar når jeg har et. Du er Nights blodssøn og dukket op ud af det blå. Giv mig lidt tid..."
|
|
Adrian Lounq
halvblodsvampyr
|
Post by Adrian Lounq on Jun 15, 2012 21:47:20 GMT 1
Adrian kunne ikke helt kvæle en svag latter, da Frost påstod, han havde forsøgt at være morsom. Det var kommet ud noget ledere, end han havde tiltænkt det så. ”Du er morsom … på din egen måde,” endte han med at svare og grinede bredt til manden. Det der med at efterligne Frosts udtryk, var han gået fra igen. ”Såh … er det mig du finder morsom? Og er det på den gode eller dårlige måde?” Spurgte han så og betragtede nu manden med stor interesse. ”Hvis jeg giver dig tid, risikerer jeg jo bare, at du stikker af, og jeg ikke kan finde dig igen,” tilføjede han snusfornuftigt uden at fjerne det nysgerrige blå blik fra mandens ansigt.
|
|
Frost
inaktiv
|
Post by Frost on Jun 18, 2012 21:11:11 GMT 1
Frost smilede sagt for sig selv og nikkede lige så uset. Hvis Adrian syntes han var morsom.. Ja, det måtte Adrian selv om. det var nu forfriskende at kunne slappe lidt af. En lille smule. Måske gik de og smilede og grinede, men de var fjender.
"Ind til videre har du ikke givet mig nogen grund til at tænke dårligt om dig. hvilket betyder, at det må være på den gode måde..." svarede han ligefrem. Adrian opførte sig anderledes end hvad han havde hørt. Og ikke mindst forventet af en der boede med fuldblods.
"Stikke af?" Frost smilede tålmodigt. "Det er ikke noget der sker. Vær sikker på det. Desuden har vi en aftale. Den må vi begge stå ved." Hvem skulle tro at han rent faktisk ville tale for at deres tåbelige aftale, som han ikke engang tog alvorlig, skulle overholdes. Han ville vel ikke skuffe drengen. Bedre at Adrian selv fandt ud af at det var meningsløst og blev væk. Så meget kunne han vel gøre for den unge vampyr.
|
|
Adrian Lounq
halvblodsvampyr
|
Post by Adrian Lounq on Jun 26, 2012 15:54:01 GMT 1
Wauw, Frost fandt ham ikke irriterende endnu? ”Fedt, så har jeg tid at løbe på endnu,” grinede han tilfreds for sig selv, imens de nærmede sig udgangen. ”Okay, it’s a date then,” det blev da hyggeligt! Hvis man ikke tænkte for meget på, hvordan Matthew ville reagere … nej, et eller andet sted fik det bare Adrian til at godte sig ekstra. De nåede udgangen, og Adrian stoppede op. ”Jeg finder dig i morgen så! Hvis jeg finder dig uden hjælp, så hænger aftensmaden på dig!” Erklærede han grinende og løb op i den friske luft efter at have kastet kraniet til side i katakomberne. Han vidste selvfølgelig ikke, at Marie snart ville dukke op og hente ham hjem til Tyrkiet igen, så lige nu levede han i en lykkelig naivitet om, at han ville få set flere spændende sider af Paris.
//Out – den har strukket sig over lidt lang tid efterhånden, så tror måske vi skal hoppe videre xD
|
|