Rose
inaktiv
:: TJENER :: Gentlemen's Club
I'm a fake
|
Post by Rose on Jul 20, 2010 19:16:25 GMT 1
Kl. var langt over midnat og klubben var ved at få rigtigt meget gang i den. Stripperne var i fuld gang henne ved stængerne. Alle bordene stod tæt på og der var næsten fyldt op. Hun var allerede blevet tilbudt at gå op til stængerne 3 gange snart ad fulde mænd. Nogen gange væmmedes hun ved dem. Hun gik frem mellem baren og bordene med bakken med drikkevarer på. Hun havde en sort T-shirt på samt nogle sorte bukser og det sorte forklæde. Hun sukkede let da hun kiggede op på stripperne. Nok så de glade ud og det hele. Men de fleste strippere brød sig ikke om jobbet. Hun smilede også til folk men hun brød sig heller ikke om jobbet. Men det var det bedste hun havde fået her i byen. Hun kiggede kort hen på vagterne. Hun vidste at der blev holdt øje med hende. De ville ikke have at nogle medarbejdere kom til skade. Hun kom hen med en øl og en underlig drink. Den så dyr ud mere vidste hun ikke om den. En fuld mand tog fat i armen på hende så hun stoppede op. "Du skal da danse for mig" sagde han. Hun prøvede at rive sig løs fra manden og sendte et desperat blik imod vagterne som gik hen for at skille dem ad.
|
|
|
Post by Gabriel Lantes on Jul 20, 2010 19:37:43 GMT 1
Iført et par mørke bukser, en pæn blånuancet skjorte og en sort habitjakke, med sorte matchende sko, betrådte Gabriel GC denne nat. Han havde også solbriller på. Han havde ur på armen, så han vidste lige hvornår han skulle se at komme tilbage til Kırmızı Gece og komme i seng for dagen. Miquel, hans lillebror, var på arbejde der, sammen med de andre. Gabriel vidste ikke, hvorfor at han lige var taget hertil. Men han havde taget aftenen tidligere fri, for at gå ud at nyde bylivet lidt udenfor Kırmızı Gece's rammer. Et skævt smil gled over hans læber, idet at han betragtede de næsten fyldte borde og stripperne. Han trak vejret dybt og så på den kvinde, som var holdt ind imod en fuld mand. Han trak sig hurtigt og smidigt gennem mængden og greb fat i den fulde mand. "Undskyld mig Hr., men kunne jeg have lov at stille Dem et spørgsmål?" spurgte han med en stilfærdig tone og et let smil, dog sørgede han for ikke at afsløre sine tænder. Den opmærksomhed behøvede han virkelig ikke. Den fulde mand vende sig imod ham og Gabriel fik ham revet fra kvinden, før vagterne nåede derhen. "Hvilken pige ville de anbefale?" spurgte han så den fulde mand og nikkede op mod podiet, med de strippende piger. Den fulde mand så døsigt dermod og glemte alt om den anden pige.
|
|
Rose
inaktiv
I'm a fake
|
Post by Rose on Jul 20, 2010 19:43:41 GMT 1
Den fulde mand begyndte at trække hende ned imod sig lige inden der kom en hen til dem. Hun prøvede ellers at holde sig væk fra ham og samtidig holde bakken oppe så ikke hun tabte noget. Det ville gå ud over hendes løn. Hun kiggede op da først manden slap en smule på hende. Åbenbart var der noget andet der havde fanget hans interesse. Hun gik hen med bakken til de folk der sad og ventede på hende. De så halvsure på hende. De havde nok ventet længe. Hun satte drinksne og kiggede hen på manden igen. Vagterne var noget derhen og slæbte ham ud. De ville nok ikke have ballademagere. Først var hun lettere forarget over det men man vendte sig til det. Hun gik lige hurtigt forbi sin redningsmand. "Tak skal du have" sagde han med et smil. Også selvom hun egentlig bare ville gå hjem og væk fra alle de klamme mænd. Han var sikkert ikke en undtagelse ham der. Han var bare ikke fuld endnu. Hun gik hen til baren igen og satte sig. De andre tjenere lod hende lige være i et stykke tid. Hun fik heller ikke af vide hun skulle noget. Alle vidste godt at når sådan noget skete skulle hun lige have nogle minutter. Dog gik det ikke de andre på.
|
|
|
Post by Gabriel Lantes on Jul 20, 2010 20:01:52 GMT 1
Gabriel kendte steder som dette. Folk blev fulde og gik på de piger, som prøvede på at tjene en fornuftig løn til at leve for. Og sådan foregik det egentlig her. Det gik som regel lidt mere stille for sig på KG, men det var jo også en vampyr-stress-af-bar, hvor man kunne få noget godt blod. Han var heller ikke den som blev fuld, fordi han brød sig ikke om indtaget af alkoholgiftstoffet. Det påvirkede folk til det forkerte. Men han havde heller aldrig været fuld. Da den fulde mand blev eskorteret væk, gik der ikke længe før pigen kom forbi ham og takkede ham. Han slog sine solbriller op på hovedet og fulgte stille efter hende. Der var noget over hende, som han ikke bare kunne lade passere i aften. Han så på hende, som hun sad bag ved baren. "Du gør et flot stykke arbejde, taget i betragtet af stedet du arbejder," sagde han dæmpet og lænede sig ind over baren, for at betragte hende. Hans isblå øjne hvilede på hendes skikkelse og lyset fra pærerne over baren, fik dem til at skinne. Han blinkede let med dem. "Har I noget uden alkohol?" spurgte han stille. Han ville vel få svaret vand, hvilket han så ikke lige behøvede.
|
|
Rose
inaktiv
I'm a fake
|
Post by Rose on Jul 20, 2010 20:16:49 GMT 1
Hun sukkede kort og genoplevede det hele. Det mindede hende om dengang hendes eks tog fat i hendes. Det var alt for uhyggeligt. Hun rystede den klamme fornemmelse ad sig da nogen snakkede til hende. Hun kiggede op. Et kort øjeblik havde hun et lettere bange blik. Det skiftede dog hurtigt til et venligt og med et smil på læben. "undskyld hvad sagde du?" Spurgte hun venligt. Hun havde siddet så meget i sine egne tanker at hun på ingen måde hørt hvad han havde sagt. Noget alchoholfrit. "Vi har vist kun vand" sagde hun med et venligt smil. Det var jo manden som havde reddet hende. Gad vide hvorfor han ville snakke med hende. Nok med samme grund som hun reddede hende fra manden.
|
|
|
Post by Gabriel Lantes on Jul 20, 2010 20:30:55 GMT 1
Gabriel kunne virkelig ikke lade vær med at smile ligeså stille, som kvinden sad og rystede på hovedet af sig selv. "Jeg roste blot Deres arbejde, på trods af dette uhumske sted, De arbejder, Frøken," sagde han med et roligt smil på læben. Den lette mystik hvilede over ham, den kunne bare ikke lægges væk så let. Han nikkede. "Ja.. Det er ikke lige hvad jeg behøver," sagde han blot ganske roligt og blev stående udenfor baren. Han var jo ikke ligefrem budt ind på den anden side. Egentlig snakkede han med hende for selskabet. Han kunne sagtens modstå den lyst til at sætte tænderne i en, som der duftede af en velsmagende kvinde. Det havde han da øvet sig i, for ikke at spise alle bloddonorer til hans bar alene. Han kunne faktisk godt bruge nogle nye og mere unge. Derfor var han vidst søgt hertil i første omgang. Det var i hvert fald hans egen overbevisning. Hvad skulle han ellers her? Han strøg tungen let over sine tænder. Menneskene vidste udmærket godt at vampyrerne var her i verdenen. Men han behøvede ikke at vise sig frem, som en anden manniquin.
|
|
Rose
inaktiv
I'm a fake
|
Post by Rose on Jul 20, 2010 20:47:08 GMT 1
hun sukkede lidt og kiggede ud over stedet. "Stedet er ikke 5 stjernet så meget kan jeg sige" sagde hun og kiggede sig kort omkring. Hun ville jo ikke miste sit job. "Men jeg overlever og det er det eneste jeg kunne få da jeg flyttede hertil" sagde hun. hun gik ud fra selve baren og satte sig på en stol. Hun gjorde en gestus til at han kunne sætte sig ved siden af vis han ville. Hun sad her tit efter lukketid. Nogen gange drak hun sine sorger ud og andre sad hun der bare. Nu kunne hun måske snakke med nogen. Og ikke en der var så skide fuld at han ikke vidste hvor han var henne. Måske for første gang snakke med et fornuftigt menneske.
|
|
|
Post by Gabriel Lantes on Jul 20, 2010 21:00:39 GMT 1
"Det ville jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig at det kunne være," sagde Gabriel med en blid leende stemme. Måske kom det til at afsløre en lille spids af hans hugtænder, men så måtte det være sådan. Han rullede skulrede let og skubbede sig op at stå, i stedet for at læne helt ind over den. "Man må jo tage de muligheder der er," sagde han med et stille smil. Var meget på nippet til at tilbyde hende arbejde hos sig, men hvordan kunne han når de end ikke kendte hinanden? Om hun havde hørt om Kırmızı Gece før, det vidste han virkelig ikke. I så fald (hvis hun fulgte med), ville hun kunne genkende hans navn. Han hoppede op på en stol ved hendes side. "Måske det var på tide at kigge på mulighederne så?" foreslog han stille. Han strøg tungen let over læberne. Han holdt dog fingrene for sig selv, da hun ville kunne mærke at han var kold. "Jeg er Gabriel D. K. Lantes," præsenterede han sig for hende med en stilfærdig tone.
|
|
Rose
inaktiv
I'm a fake
|
Post by Rose on Jul 20, 2010 21:14:57 GMT 1
"Det her var det eneste sted der tog folk der ingen uddannelse havde" sagde hun med et skuldertræk. Han så ikke hans hugtænder. Hun kiggede ikke rigtigt på hans mund som sådan. "Ja og den eneste mulighed er det her sted. Ikke så slemt bare man ved hvordan man klarer som nogle som ham" hun nikkede hen imod endnu en fuld mand som blev slæbt ud ad klubben. Hun rystede på hovedet. "Jeg ville bare ønske at der var et andet sted" sagde hun og sukkede. Hun stak en hånd ned i en lomme og tog en pakke cigaretter op. En dårlig vane hun havde lært ad sin eks kæreste. Hun tændte en smøg og inhalerede røgen en enkelt gang. "Rose" præsenterede hun. Hun gav aldrig nogen sit efternavn. Mest fordi at folk ikke skulle kunne spore hende. Men så igen. Rose var ikke et almindeligt navn.
|
|
|
Post by Gabriel Lantes on Jul 20, 2010 21:32:35 GMT 1
Gabriel betragtede hende. Et smuk pige som hende, kunne sagtens bruges på KG. "Ah, på den måde," sagde han stille og smilede skævt til hende. Han strak sig lidt og så til, da hun trak smøgerne frem. Den vane havde mange. Ikke at det var noget han selv ville begynde på. "Rigtigt.." medgav han. At hun kun tog fornavnet, gjorde ham nu intet. Han var bare oplært med at præsentere sig med hele navnet. "Jeg kender et sted, men det vil koste dig lidt mere end bare en dans med en fuld," sagde han stille og lettere hemmelighedsfuldt. Han sendte hende et svagt smil. "Dog tror jeg, at lønnen er lidt højere," sagde han stille. Han gav sine arbejdere hvad de fortjente - for et godt stykke arbejde. Sjuskede det for længe, blev de fyret. Det var hårdt og kontakt. "Tror du vi kunne gå en lille tur, hvis du vil høre min arbejdsmulighed?" sagde han stille.
|
|
Rose
inaktiv
I'm a fake
|
Post by Rose on Jul 20, 2010 21:51:55 GMT 1
Hun sad og betragtede ham kort. Hvad i alverden lavede en mand som ham her. Han lød som om han havde hjerne. Han lød da også som om han havde en smule klasse. Alt det de andre folk her manglede. "Hvad laver en mand som dig egentlig her?" spurgte hun inden han hørte hendes forslag. "Jeg er nok skabt til kun at arbejde her. Jeg har hverken penge eller tid til at gå i skole igen og rent faktisk få en uddannelse som tjener" sukkede hun som hun pustede røgen ud igennem næsen. Hun kiggede op på klokken. Det var ikke sent nok til at hun normalt holdte sin pause. "Hey" råbte hun ad bartenderen som kiggede op. "Jeg tager min pause nu" råbte hun og rejste sig op. "Nu har jeg. Så længe der er mulighed for at jeg kan komme væk herfra" sagde hun og sukkede igen og tog endnu et sug ad cigaretten. "Skal du ud med kæresten" råbte bartenderen med et smøret grin. Rose gav ham fingeren og gik afsted for at komme ud ad det her hul.
|
|
|
Post by Gabriel Lantes on Jul 20, 2010 22:02:37 GMT 1
Gabriel betragtede Rose. Klygtig var hun nu. Derfor var det synd, at hun skulle arbejde i et hul som dette. Men dog alligevel stærkt at hun bare tog imod og gjorde hvad der var nødvendigt. Han betragtede hende. Så det havde hun regnet ud. "Jeg leder efter nogle medarbejdere til at stjæle til min egen rolige bar," sagde han dæmpet. Vampyrdelen undlod han dog. Her var for fyldt og for mange øre. Han rejste sig op og eskorterede hende ud til døren, efter hun havde sagt hun tog pausen. Han undlod bare at lade ham bartenderens ord gå ham på. Han fulgte Rose lidt væk fra vagterne og smilede svagt af hende og hendes røg. Han betragtede hende stille og sendte hende et smil. "Har du hørt om baren; Kırmızı Gece?" spurgte han hende som noget af det første, før han ville fortsætte. "Vampyrbaren.. Jeg kan tilbyde dig et job, med en høj løn der.. Dog som bloddonor. Men du vil på trods det, blive behandlet med respekt," sagde han dæmpet. Alle de andre donorer blev behandlet med respekt der. Desuden så blev donorerne hurtigt glade for det, fordi at en vampyrs bid gav dem følelsen af noget godt, som var på niveu med sex.
|
|
Rose
inaktiv
I'm a fake
|
Post by Rose on Jul 20, 2010 22:10:17 GMT 1
Bartenderen grinte ad hende mens hun gik. Ham og hende havde altid haft det meget hyggeligt. Selvom at det var et hul var her nogle okay mennesker. Hun kendte også dørmændene okay godt faktisk. Hun tog endnu et sug ad cigaretten. Den bar lød bekendt. Hun mente da det var noget med en vampyrbar. Da han snakkede om at være donor var lige i det sekund hun skulle til at puste sin røg ud igen. Hun fik den galt i halsen og begyndte så at hoste som om hun skulle til at dø. Da først hun stoppede kiggede hun halv skræmt på ham. "Jeg har masser ad respekt her hvor jeg arbejder nu lønnen er måske lav men jeg klarer mig. Desuden så har jeg nu ikke lyst til at have vampyrer der skal have mit blod" sagde hun forfærdet og tog sig til halsen. Hun havde hørt om følelsen og havde mange gange overvejet at prøve det. Hun brød sig bare ikke om konceptet.
|
|
|
Post by Gabriel Lantes on Jul 20, 2010 22:20:34 GMT 1
Gabriel sendte hende et svagt smil, dog uden tænder. Bare hans ord ville vel være nok til at skræmme et menneske. Oftest var bloddonorerne altid bange i starten. Han betragtede hende ganske stille og lænede sig op af en husmur. Hendes halvskræmte blik så han udmærket. Han vippede hans solbriller ned, da gadelygterne skar lidt i hans øjne. "Hvis du er villig, er jeg villig til at lade dig arbejde under barens vilkår blot får en lørdag-søndag? Du vil måske kunne lide det," sagde han stille. "Hvis ikke, så lader jeg dig gå og du må gøre hvad du vil," sagde han dæmpet. Hun ville få behandling som en fuldtidsansat, blot for at få lov til at prøve det. Han håbede næsten det ville fænge hende bare lidt. Hvis man havde hørt om følelsen, måtte man da også ønske den.. Bare lidt?
|
|
Rose
inaktiv
I'm a fake
|
Post by Rose on Jul 20, 2010 22:34:20 GMT 1
Hun rystede på hovedet. Hun ville ikke prøve det. Nok havde hun hørt om det men det betød jo ikke at hun ville prøve. Hun havde hørt en kvinde i baren sige 'det var bedre end sex'. Det troede Rose så ikke helt på. At blive bidt i halsen er på ingen måde bedre end sex. Måske tjente man mere men hvad hun havde hørt var der også noget gift i deres tænder. Nok kunne dræbe hende. Hvorfor skulle hun udsætte sig for den risiko. "Hvad jeg har hørt har vampyrer gift i tænderne. Der er nok til at dræbe et menneske" sagde hun stadig bange. Hun overvejede at løbe tilbage til nat klubben. Hvad vis nu at han var vampyr. Hun brød sig virkelig ikke om vampyrer. Selvom hun ikke helt var sikker på om hun havde mødt en før. Det havde hun måske. Der kom jo mange mennesker ind til baren. Hun begyndte stille og roligt at bevæge sig bagud hen imod strip klubben. Han skræmte hende lige nu. Skræmte hende faktisk rigtigt meget.
|
|